وبلاگ شخصی حمیدرضاکرمی

سلام در این وبلاگ قصد دارم مطالب مذهبی وعلمی مرتبط با رشته خودم مهندسی نقشه برداری را برای استفاده سایر دوستان قرار دهم

وبلاگ شخصی حمیدرضاکرمی

سلام در این وبلاگ قصد دارم مطالب مذهبی وعلمی مرتبط با رشته خودم مهندسی نقشه برداری را برای استفاده سایر دوستان قرار دهم

هر دم از این باغ گلی می رسد

ساعاتی پیش رتبه های کنکور کارشناسی ارشد اومدو بچه های ورودی 87 نقشه برداری رتبه های عالی آوردن 

من همین جا به همه ی دوستان خوبم تبریک می گویم وبراشون ارزوی موفقیت بیشتر رو دارم 

 

محسن جعفری رتبه 17 

امیرمسعودچگونیان رتبه 33 

علی طلوعی 41 

علی مسجدی 43

یاسرجویباری۵۲

رضا صاحبقران 122 

علی اصغر آزما 124 

سید طه یوسف غیاثی 167

 

در اینده سعی میکنم درصد هرکدوم از دروس دوستان رو نیز براتون بزارم. 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

جالب بود ...

zahra یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ

chera hamashoon pesaran

چون فکر نمی کنم از خانم های نقشه برداری اصفهان کسی رتبه خوب اورده باشد ینی من اطلاع ندارم

شرکت NPR جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.aparat.com/npr

صد ها فیلم مستند، علمی و آموزشی نقشه برداری در
www.aparat.com/npr

و آموزش تئوری و عملی GPS نقشه برداری در
www.nprco.com/gps

شاد و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد