وبلاگ شخصی حمیدرضاکرمی

سلام در این وبلاگ قصد دارم مطالب مذهبی وعلمی مرتبط با رشته خودم مهندسی نقشه برداری را برای استفاده سایر دوستان قرار دهم

وبلاگ شخصی حمیدرضاکرمی

سلام در این وبلاگ قصد دارم مطالب مذهبی وعلمی مرتبط با رشته خودم مهندسی نقشه برداری را برای استفاده سایر دوستان قرار دهم

الوداع خاطره ها

الوداع خاطره ها  

یادتان زنده وجاوید پر از خاطره باد 

دوستانی چون گل،مهربان چون گلبرگ ،بی ریا چون شبنم 

وای باید رفتن 

وای باید رفتن ، دل من می گیرد 

اشک درچشم ترم میشکند 

الوداع خاطره ها فیادتان زنده وجاوید پر از خاطره باد........ 

 

  

 

 

 

باید ابتدا از اساتید گروه تشکرکنم از زحمات انها واز انها حلالیت بطلبم  

از اساتید گروه مردانی که همچون پدر بودند

ازدکتر عسگری : 

تنها حرف این است امتحاناتش سخت بود 

از دکتر امیری: 

نام او من را یاد  تست وسرشکنی واجسمنت می اندازد

از دکنر مومنی  

نام او مرا یاد تبدیلات کانفرمال وفتو تحلیلی 

از دکتر نفسی :  

شخصی که امتحاناتش غیر منتظره هست  

از دکتر کریمی : 

 مرد خندان گروه 

از دکتر موسوی: 

 مرد ترسناک گروه البته ترس از افتادن  

از دکتر رهنمون فر واقعا خوش اخلاق بود 

از دکتر نادی وستاری که کمتر در گروه بودن 

ازهمه تشکر میکنم ودستشان را می بوسم  

اما مرحوم علامت ساز مردی که همه ازش راضی بودند روحش به دیدار معبود شتافت 

از اقای اتحادی که بدون خداحافظی رفت یادش بخیر 

از خانم موسوی 

از خانم اذری که هیچ وقت از کارش راضی نبودم  

از مهندس مقدسی  

از دکتر مهرابی ودکتر فاطمی 

باید ازهمه تشکرکرد 

 ....................

علی اقا  

اقای دهقان 

مسلم  

سوپری جلال 

همه وهمه دارم می روم وشاید دیگر همدیگر را نببینیم 

انبوهی از خاطرات با شادی ها وناراحتی هایش 

تنها یک هفته دیگر باقیست 

وتنها یک خدا حافظی ویک حلالیت طلبی

 

از همکلاسی   البته همکلاسی های پسر چون خانم ها در این چهار سال برای من یک غریبه بیش نبودند. 

از محسن : 

از یاسر :

از ایمان :

از مجید :

از حسین: 

از سعید :

از مرتضی :

از علی  :

از طلوع :

از سید حسن:  

از چوگو 

از مسجدی 

ازبهنام 

از یوسف

از احسان :

از رضا :

از ایزدی: 

میخواستم جملاتی درمورد دوستان بنویسم ولی گفتم شاید ناراضی باشند  

ولی از همه خدا حافظی میکنم وازشون حلالیت میطلبم. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ق.ظ

نوکرم آقا حمید خیلی ماهی........
همیشه تو ذهنم خواهی موند.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد