وبلاگ شخصی حمیدرضاکرمی

سلام در این وبلاگ قصد دارم مطالب مذهبی وعلمی مرتبط با رشته خودم مهندسی نقشه برداری را برای استفاده سایر دوستان قرار دهم

وبلاگ شخصی حمیدرضاکرمی

سلام در این وبلاگ قصد دارم مطالب مذهبی وعلمی مرتبط با رشته خودم مهندسی نقشه برداری را برای استفاده سایر دوستان قرار دهم

شعبان

خدایا  

 

 

رجب رفت وشعبان ورمضانت در پیش هستند اگرما از خود نگذشتیم تو از ما بگذر..........  

 

 

رسول خدا صلی الله علیه واله می فرمایند: 

رجب ماه خداست.شعبان ماه من است ورمضان ماه امت من است.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرا رسیدن ماه شعبان، ماه ولادت امام حسین علیه السلام، ماه ولادت سقای کربلا، ماه جشن وسرور، ماه ولادت امام عصر بر تمامی عزیزان مبارک باد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد