وبلاگ شخصی حمیدرضاکرمی

سلام در این وبلاگ قصد دارم مطالب مذهبی وعلمی مرتبط با رشته خودم مهندسی نقشه برداری را برای استفاده سایر دوستان قرار دهم

وبلاگ شخصی حمیدرضاکرمی

سلام در این وبلاگ قصد دارم مطالب مذهبی وعلمی مرتبط با رشته خودم مهندسی نقشه برداری را برای استفاده سایر دوستان قرار دهم

خداحافظ همین حالا

آخیییییییییییییییش راحت شدیم 

 

امتحانات تمام شد حالا آزاد شدیم از دانشگاه  ،از درس و از امتحان ،از اضطراب ،از افتادن  از پاس شدن،از همه چی؟؟ 

 

ولی از فضای کوچک دانشگاه به فضای برزگ تری می رویم که در آن امتحانات بیشتر ی ،اضطراب ونامردی های بیشتری وجود دارد واین ماهستیم که آینده دانشگاه ایران ، دانشگاه دنیای اسلام را می سازیم !! 

  

امیدوارم در امتحان زندگی مشروط نشویم!!

 

 

راستی چگونه؟ 

 

کلاه فارغ التحصیلی برای خودتان نمی خواهیم ما تا ابد در مکتب شهیدان ، امام راحل  و رهبر عزیزمان پایدار واستوار تلاش خواهیم کرد.  

 

 

 مگر می شود شهید چمران را دید وفارغ التحصیل شد مگر می شود رهبرمان را دید وفارغ التحصیل شد حال می رویم تا درجهاد در راه خدا ازعلم خودمان استفاده کنیم وعلم بیاموزیم.
 

جنگ است ، جنگ !!می دانی چیست؟ ینی باید زن وزندگی را کنار گذاشت ینی دکتر ها مهندس ها همه وهمه دوشادوش هم باید کارکنیم برای شکست دشمن وفرماندهی داریم هم نام علی  

افسران وفرمانده هان جنگ زود باشید!!

نظرات 2 + ارسال نظر
87 شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

کرم جون ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن دلم برات تنگ میشه

هومان یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://nvaygan.org.ir

سلام وب لاگ خوبی داشتی امیدوارم درهدفی که داری موفق باشی به من سربزن من را به همه معرفی کن با عنوان؛سایت نوایگان زیبا؛به آدرس http://nvaygan.org.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد